Η υπεράσπιση του πρασίνου στην πόλη: αστικοί λαχανόκηποι, καταλήψεις και η αυτοδιαχείριση της γης

Την Παρασκευή 26 Ιούνη στις 20.00, σας προσκαλούμε στην κατάληψη Πάτμου και Καραβία στην εκδήλωση/συζήτηση με θέμα:

«Η υπεράσπιση του πρασίνου στην πόλη: αστικοί λαχανόκηποι, καταλήψεις και η αυτοδιαχείριση της γης».

Στόχος της εκδήλωσης είναι να συζητήσουμε το παρελθόν και το μέλλον των εγχειρημάτων μας, τη σημασία της ανοιχτότητας, καθώς και τους τρόπους σύνδεσής μας με άλλους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς αγώνες.

Τι διαφοροποιεί τις αυτοοργανωμένες πρωτοβουλίες από αντίστοιχες δράσεις δημόσιων ή ιδιωτικών φορέων; Ποιες οι προοπτικές μας και τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να πολλαπλασιαστούν αντίστοιχα εγχειρήματα στο μέλλον;

Διοργανώνει ο Αυτοδιαχειριζόμενος Κήπος Κάτω Πατησίων (Κατάληψη Πάτμου και Καραβία 23)

Συμμετέχουν:

– Αυτοοργανωμένος Κήπος Φυλής και Φερών

– Αυτοδιαχειριζόμενο πάρκο Ναυαρίνου

– Ανοιχτή Συνέλευση Υπεράσπισης Λόφου Στρέφη

– Κατάληψη «Αγρός» στο Πάρκο Τρίτση

– Κατάληψη «Αγρός» στο Γεωπονικό